Условия доставки и оплаты
Способы доставки
- Нова Пошта
Способы оплаты
- Наложенный платеж "Нова Пошта"
- Наложенный платеж
- Карта ПриватБанка
Регионы доставки:
-
Украина:
- Винницкая область
- Волынская область
-
Днепропетровская область:
- Днепр
- Каменское
- Кривой Рог
- Никополь
- Павлоград
-
Донецкая область:
- Бахмут
- Горловка
- Донецк
- Енакиево
- Константиновка
- Краматорск
- Макеевка
- Мариуполь
- Славянск
- Житомирская область
- Закарпатская область
- Запорожская область
- Ивано-Франковская область
- Киев
-
Киевская область:
- Белая Церковь
- Березань
- Борисполь
- Бровары
- Буча
- Васильков
- Вышгород
- Ирпень
- Обухов
- Переяслав-Хмельницкий
- Ржищев
- Славутич
- Украинка
- Фастов
- Яготин
- Кировоградская область
- Луганская область
-
Львовская область:
- Львов
- Николаевская область
- Одесская область
- Полтавская область
- Ровненская область
-
Сумская область:
- Конотоп
- Сумы
- Шостка
- Тернопольская область
- Харьковская область
- Херсонская область
- Хмельницкая область
- Черкасская область
- Черниговская область
- Черновицкая область
Доставка по Україні здійснюється «Новою Поштою», оплата - на карту «Приватбанку» або післяплатою.
Вартість доставки - згідно з тарифами перевізників. Всі товари відправляються з головного складу який
знаходиться у Львівській області. Замовлення,які оформлені в будні відправляються на наступний робочий
день. Будь-які зміни в термінах доставки узгоджуються з клієнтом в телефонному режимі. У випадку якщо
замовленого товару не виявиться в наявності," під замовлення ",відправка відбувається на протязі 5-12
робочих днів. Якщо вартість замовлення перевищує 5000 грн або має статус "під замовлення" чи виготовляється
за індивідуальними замірами, то за
домовленістю сторін передбачається внесення передоплати в розмірі не менше 50 відсотків від вартості товару.
УВАГА! Замовляючи доставку товару кур'єрською службою Нова Пошта - при отриманні обов'язково
перевіряйте наявність всього товару в замовленні і його зовнішній вигляд. У разі пошкодження товару, або
неповної комплектації замовлення - необхідно відмовитися від отримання товару і його оплати, а так само
ОБОВ'ЯЗКОВО скласти акт (претензію). У разі відсутності акту пошкодження товару транспортною
компанією, претензії покупця не розглядаються!